• This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Η έκθεση "Υπεραστικές Περιπλανήσεις" στην 12η Photovision

Η έκθεση φωτογραφίας "Υπεραστικές Περιπλανήσεις", παρουσιάστηκε στην 12η Photovision, την μεγαλύτερη έκθεση για την φωτογραφία

H ομαδική μας έκθεση "Υπεραστικές Περιπλανήσεις" παρουσιάστηκε στην 12η PHOTOVISION, καταφέρνοντας να γοητεύσει για άλλη μια φορά το κοινό που την επισκέφτηκε! Η PHOTOVISION πραγματοποιείται σταθερά ανά διετία από το 1995 και αποτελεί τη μεγαλύτερη και εγκυρότερη έκθεση για τη φωτογραφία, το βίντεο και τις εφαρμογές τους σε Ελλάδα και Κύπρο!

Οι «Υπεραστικές Περιπλανήσεις», είναι μια από τις μεγαλύτερες ομαδικές εκθέσεις φωτογραφίας που έχει διοργανώσει η ομάδα μας Πανελλαδικά, με πάνω από 250 συμμετοχές! Περιλαμβάνει 253 φωτογραφίες που αποτυπώνουν ομορφιές της Ελλάδας, της Κύπρου και στιγμιότυπα από την αστική καθημερινότητα μας. Μια έκθεση με έργα φίλων του Instagram και της Φωτογραφίας που προέκυψαν από τις ομαδικές και ατομικές περιπλανήσεις μας "#gre_fe16" που πραγματοποιήθηκαν στις αρχές του 2016 στην Ελλάδα και την Κύπρο!

Η έκθεση παρουσιάστηκε: Αθήνα (ΑΘΗΝΑΪΣ Πολυχώρος Πολιτισμού), Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίας Ήλιδας (Οικία Τατάνη Αμαλιάδα), Χανιά (Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου), Ιωάννινα (Πνευματικό Κέντρο Ιωαννιτών), 12η Photovision (Αθήνα Tae Kwon do Stadium), Θεσσαλονίκη (Φουαγιέ Δημαρχείου Θεσσαλονίκης).


Φωτογραφικά Στιγμιότυπα:

 

Περισσότερα στιγμιότυπα από τα εγκαίνια: http://tinyurl.com/gre-photovision 


Ανταποδοτική συνεργασία - Social Media & Brand Awareness

Η δράση πραγματοποιήθηκε με ελεύθερη συμμετοχή για τους συμμετέχοντες. Το project υποστήριξαν οι χορηγοί:

IRIS Color - Χορηγία μέρους των εκτυπώσεων των έργων και των panels του περιπτέρου της ομάδας.

iPAPERS - Χορηγία μέρους των εκτυπώσεων των έργων.

TOCA Printing and Advertising co. - Χορηγία ψηφιακού επικοινωνιακού υλικού (Αφίσες, banners κλπ)

Μέσα από την ομαδική δράση, τις επικοινωνιακές ενέργειες της ομάδας μας στα Social Media, στην εκδήλωση εγκαινίων και στα ΜΜΕ και μέσα από τις αναδημοσιεύσεις των φωτογράφων που συμμετείχαν, οι χορηγοί έλαβαν σημαντική προβολή.